SELAMAT HARI GURU






Dedikasi khas Selamat Hari Guru buat Cikgu Hajah Salmah bt Haji Khamis yang merupakan guru juga merangkap ibu kepadaku..Terima kasih kerana menjadi guru yang terbaik buat diriku. Kaulah guruku yang paling utama dan banyak berjasa padaku..Penat lelahmu mendidikku sejak dari kecil hingga dewasa amatku hargai. Teruskanlah usaha murnimu mendidik anak bangsa yang lain sepertimana kau mendidik diriku ini. Moga Allah memberkatimu..

Juga diucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru, cikgu, ustaz, ustazah, doktor, masyaikh yang telah banyak berjasa mencurahkan ilmu kepada diriku ketika di Tadika KEMAS Muadzam Shah, Sekolah Kebangsaan Bukit Ridan (SKBR), Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Pahang (SMKAP), Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS), Universiti Al Azhar Mesir. Dan juga buat teman-teman seperjuangan serta mereka-mereka yang telah mengajar dan membantu diri ini secara langsung mahu pun tidak langsung.


Diucapkan juga kepada semua guru di dunia ini yang telah berjasa mendidik anak bangsa sehingga menjadi orang yang berguna. Tiada apa yang dapat kami lakukan bagi membalas jasamu yang tidak ternilai ini..Hanya ucapan syukran dan Jazakumullah Khairan Jaza'.
.

- AL FAQIR ILALLAH -
Posted on 5:20:00 pm by egtanta and filed under | 0 Comments »

0 comments: